perjantai 2. elokuuta 2013

Muutto!

Vaikka tässä onkin sattunut yhtä sun toista lääkityksen, migreenin, ihmissuhteiden ja kuntoutuksen suhteen, niin jotain tosi hyvääkin! Mä sain nimittäin kämpän ihan keskustan tuntumasta, 32 neliöisen, perussiistin, parvekkeellisen yksiön! <3

Kyllä, se on minun!
Mä olisin saanut kaupungiltakin kämpän, mutta katsottiin paremmaksi vaihtoehdoksi ottaa asunto yksityiseltä ja maksaa vähän korkeampaa vuokraa. Tämä kyseessä oleva asunto sijaitsee kuitenkin osaketalossa, jossa suurin osa asukkaista on vanhuksia ja keski-ikäisiä. Kaupungin kämppä olisi sijainnut myöskin hyvällä paikalla, mutta spurgujen iso mölisevä joukko hieman mietitytti (ainakin vanhempiani..). Parempi näin ja onhan asumistuki keksitty!
   Viimeiset päivät ovat kuluneet siivoillessa kämppää (ainakin äitini osalta), pakkaillessa, roudatessa tavaroita paikasta toiseen ja ostaessa ihan perusjuttuja, jotka minulta vielä uupuivat  (esim. mikro, imuri, vedenkeitin, roskakoreja, suihkuverho...). Ensi viikolla isi purkaa täältä kotoa mun huoneen isoimmat tavarat ja vie mun kämpään ja kokoaa. Viikon päästä olisi mun tarkoitus jo asua omassa, pienessä ja viityisässä kodissa! <3
Lisää ajatuksia ja tietoa muutosta sekä yksiön sisustuksesta heti kun pahin muuttourakka on ohitse! Viikonloppuja kaikille! <3
~ Roosa ~
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vain kommentoimaan, kuulen mielelläni sinusta <3