perjantai 28. kesäkuuta 2013

Laatuaikaa itsensä kanssa



Viisilapsisen perheen esikoisena on kieltämättä harvoin yksin kotona. Nyt minulle on suotu se mahdollisuus, jopa toista kertaa viikon sisään! Tämä on kuulkaas jotain todella ihmeellistä!
   Porukat lähtivät tosiaan mökille ja minä jäin pitämään taloa pystyssä yhden yön ajaksi. Ilmeisesti onnistuin siinä hyvin myöskin viikko sitten, koska uskalsivat jättää uudestaan näin lyhyen ajan sisällä ;) :D
   Illan olen kuluttanut ihan vain itseeni. Sen jälkeen kun sain talomme yläkerran siivotuksi, söin hyvää ruokaa ja juomaa, maistelin tänään markkinoilta ostettuja metrilakuja (ovat muuten hyviä!) ja tein itselleni jalkakylvyn...unohtamatta pitkää, lämmintä suihkua. Oi autuus! Myöhemmin tässä haaveilen katsovani pitkään kovalevyllä olleen elokuvan P.S. I LOVE YOU. Aloitin sen katsomisen viikko sitten yksin ollessani, mutta taisi olla toiveajattelua katsoa se loppuun, koska kahden aikaan yöllä väsytti jo sen verran, että lopetin viiden minuutin kuluttua. Tuli vähän pilkittyä silloin liikaa :D
   Ei ole tullut koskaan luettua tuota kirjaa, josta tuo elokuva on tehty. Enkä kyllä ole katsonut tuota elokuvaakaan aikaisemmin. Kirjan takakannen olen joskus lukaissut, vaikutti silloin ainakin ihan hyvältä. En vain muista, miksi ei tullut nakattua kirjaa mukaan silloin aikoinaan kirjastosta? No, juoni on kuitenkin se, että erään naisen mies kuolee äkillisesti. Kuolema on tietysti traaginen juttu ja nainen ihan tolaltaan. Mutta sitten tämä nainen löytää miehensä jättämiä viestejä hänelle ja alkaa niin pikku hiljaa selvitä. Näin tällein ulkomuistista kerrottuna, saa korjata, jos muistin väärin!
   Huomenna matka käy kohti Himosta ja Iskelmäfestareita. Ekat tällaset "maalliset" K-18 festarit, minne menen. Oon siis pari kertaa ollut marraskuussa Turussa järjestettävillä Maata Näkyvissä - festareilla, joissa massaa liikkuu tosi paljon. Mutta onhan tämä nyt aivan eri juttu. Se vain mua ottaa päähän tosi paljon, kun mun hyvä ystävä teki mulle vuosisadan oharit! Sanon siis vaan sen verran, että hänen piti aluksi tulla kanssani, oli kauan aikaa sitten sovittu se juttu, mutta nyt viime hetkellä sitten peruukin koko jutun. Menee erään toisen ihmisen kanssa. Hei haloo, tosi reilua! Että nyt on vähän festarifiilikset maassa. Sain lipunkin halvemmalla yhtä kautta ja iskä sen mulle maksoi, vaikka itse olisin voinut myöskin tehdä. Vanhemmat lähtee kavereidensa kanssa myös, mutta minä lähden ihan vaan oman itseni kanssa. Tosi jees! (lue: voi v***u!) Tietysti voisin liikkua porukoiden ja niitten kamujen kanssa, mutta ei nyt ihan kiehdo kuiteskaan. Itse en voi hirveesti lääkityksen takia ottaa ja sunnuntaina pitäisi olla reippaana aamulla kirkossa rippilasten konfirmaatiossa. Että en voi edes vetää päätä täyteen silkasta ärsytyksestä! Ja ei se varmaan olisi kauhean viisastakaan. :D Varmasti siellä törmää muihinkin tuttuihin ja kavereita on siivoajina festareilla, joten ehkäpä se siitä sitten. Ei enää viitti peruakaan. Toivotaan parasta, pitäkää tekin peukkuja!

Nyt tämä tyttö lähtee katsomaan sen leffan, viettäkää hauska viikonloppu!
~ Roosa~ 
    

2 kommenttia:

  1. Voi, sitä tunnetta kun saa olla ees joskus yksin kotona! :D Mulla on onneks ollut nyt yli viikon "yksinäisyyttä", kun siskot on riparilla ja vanhemmat töissä.. Ihanaa :D

    Inhottava juttu toi sun kamun ohareitten tekeminen, toivottavasti löydät jotain muuta seuraa sieltä festareilta!

    http://annasophiadiy.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä jotain aivan mahtavuutta olla yksin kotona. Ja nyt jäädään veljen kanssa pariksi päiväksi kahdestaan kotiin kun muut menee Helsinkiin pariksi päiväksi. Tämä on jotain aivan epätodellista. :D
      Multa jäi nyt ne festarit käymättä. En tosissaan saanut enää ketään lähtemään mun kanssa ja yksin festareilla oleminen ei ollut miellyttävä ajatus. Meni vähän fiilikset :( Oon kyllä tosi vihainen mun kaverille, koska se on tehnyt mulle ohareita vähän liikaa ja satuin tän ainoan kerran luottamaan siihen ja ei ois kyllä pitänyt. Niin kuin tossa viimeisimmässä postauksessa vähän valoitin, niin tässä nyt miettään kovasti, kannattaako tämä enää, tullut petetyksi vähän liian monta kertaa.

      Mutta kiitos kovasti kommentista :) Ja onneksi nuo ei nyt ole varmaankaan viimeiset Iskelmäfestarit. Ja kaikeksi onnekseni olen mitä ilmeisemmin menossa Tammerfesteille ensi kuussa yhen toisen kamun kanssa, joka on vähän luotettavampi kuin tämä toinen henkilö. Nostattaa mieltä kovastikin nuo Tammerfestit :)

      Poista

Rohkeasti vain kommentoimaan, kuulen mielelläni sinusta <3